Onmiddellijke bevestiging
Vanaf
€ 31 € 29
Geen verborgen kosten
  • Je reservering wordt onmiddellijk bevestigd

Overzicht

Voel je alsof je in een tv-show zit met deze privé quizspelsessie van ongeveer 75 minuten in Marseille. Geniet van Quiz Room, een nieuwe meeslepende quizshow waar groepen vrienden en familie zich kunnen vermaken en elkaar kunnen uitdagen met leuke en originele vragen. Kom met je groep van minstens 4 personen spelen op dit tv-toestel en beleef een intense en toegankelijke ervaring voor alle leeftijden.

Test je vaardigheden in de Quiz Room en beantwoord verschillende vragen over muziek, films, series, sport en nog veel meer. Quizonderwerpen variëren van het invullen van songteksten, het identificeren van filmscènes en zelfs het lokaliseren van een stad op een kaart.

• Stap in de eerste meeslepende quizkamers met deze privé quiz sessie van ongeveer 75 minuten in Marseille .
  • Voel je met je groep van minstens 4 personen op een tv-toestel.
  • Daag je vrienden of familie uit met leuke en originele vragen over populaire cultuur .
  • Geniet van deze unieke ervaring die voor alle leeftijden toegankelijk is.

Wat is inbegrepen

• Privé quiz sessie in de Quiz Room in Marseille.
  • Volledig meeslepend spel van ongeveer 1 uur en 15 minuten.
  • Persoonlijke vragen (optioneel)

Selecteer deelnemers en datum

Wat je kunt verwachten

Lach urenlang met uw vrienden of familie tijdens deze privé-quiz in Marseille. Betreed de zalen van deze nieuwe meeslepende quizshow en beantwoord gedurende ongeveer 1 uur en 15 minuten een reeks gevarieerde vragen die voor iedereen toegankelijk zijn. Test je vaardigheden en kennis in de Quiz Room alsof je in een tv-show zit, of maak van de gelegenheid gebruik om je collega's in de val te lokken.

Deze privé-ervaring is zowel voor de nerds in de klas als voor de sukkels. Tijdens deze quiz wordt u op het verkeerde been gezet terwijl een van uw speelsere metgezellen u in de val probeert te lokken. Deze ervaring is 100% gepersonaliseerd, zowel de vragen als de spelletjes worden afgestemd op de leeftijd en culturele thema's van uw groep. Als het een speciaal evenement is, zoals een verjaardag, vrijgezellenfeest of teambuilding, kunt u uw eigen vragen integreren voor een nog uniekere ervaring.

Het spel bestaat uit het beantwoorden van een groot aantal gevarieerde vragen over populaire cultuur, variërend van muziek, films, series, sport, aardrijkskunde, geschiedenis en nog veel meer. Jij en je vrienden zullen de tekst van een liedje moeten aanvullen, een film uit een scène moeten identificeren, een beroemd persoon uit een jeugdfoto moeten herkennen of zelfs een stad op de wereldkaart moeten lokaliseren.

Vermaak je met je vrienden op dit tv-toestel en in elke vragenronde heb je meerdere jokers tot je beschikking. De regels zijn eenvoudig, analyseer je tegenstanders om ze op het juiste moment te destabiliseren of profiteer van hun juiste antwoorden om punten te scoren. Geniet van dit spel waarin alles kan veranderen en win de quiz tussen het lachen door.

Reviews

4.5
· 1467 Reviews